I -VII 10:00 - 21:00 Pagalba telefonu
+370 (655) 15932

Dažniausiai užduodami klausimai apie skrydžius (D.U.K.)

Kaip ieškoti skrydžio?
Paieška yra tinklalapio viršuje. Joje reikia įvesti išvykimo ir atvykimo miesto pavadinimus (pakanka suvesti keletą raidžių ir išsirinkti iš pateikto sąrašo), pasirinkti kelionės datą ir keleivių skaičių. Pagal šiuos duomenis bus atliekama paieška tinklalapio duomenų sistemoje. Paieškai rezultatai bus pateikiami paspaudus Paieška mygtuką.

Ar mano suvesti asmeniniai duomenys užsakymo sistemoje yra saugūs?
Suvesti duomenys yra užkoduojami, todėl jie nėra matomi tretiesiems asmenims.
Kokiam keleivių skaičiui galima užsakyti bilietus internetu?
Vienu metu bilietai gali būti užsakyti ne daugiau kaip 9 keleiviams. Jei kartu keliauja 10 ar daugiau žmonių, paskirstykite juos ne didesnėmis kaip 9 asmenų grupėmis ir įsigykite bilietus dalimis arba kreipkitės į Baltic Travel Service telefonu +37065515932 arba e-paštu.  [email protected] nuo pirmadienio iki penktadienio 08:00 – 21:00; nuo šeštadienio iki sekmadienio  10:00 – 21:00.

Ar galiu rezervuoti ar užsakyti bilietą telefonu?
Tai galima padaryti perkant tik reguliarių oro linijų skrydžių bilietus, tačiau užsakyti bilietus internetu yra pigiau, kadangi nėra taikomas aptarnavimo mokestis. Žemų kainų oro linijų tokių kaip Ryanair, Wizzair, EasyJet ir pan. skrydžio bilietų rezervuoti telefonu negalima.

Kaip žinoti ar skrydžio bilieto rezervacija buvo patvirtinta?
Kai Jūsų rezervacija bus patvirtinta, savo elektroninio pašto adresu gausite pranešimą su rezervacijos patvirtinimo numeriu. Jei negavote pranešimo elektroninio pašto adresu, gali būti, kad neteisingai nurodėte savo elektroninio pašto adresą. Iškilus šiai problemai, kreipkitės  tokiu atveju kreipkitės į Baltic Travel Service telefonu +37065515932 arba e-paštu.  [email protected] nuo pirmadienio iki penktadienio 08:00 – 21:00; nuo šeštadienio iki sekmadienio  10:00 – 21:00 per 12 valandų nuo rezervacijos atlikimo.
Ar galima pakeisti keleivio vardą / pavardę, jei bilietai buvo užsakyti ne tam asmeniui?
Pavardės ir vardo keisti negalima. Prašome tiksliai suvesti duomenis bilieto rezervavimo metu ir atidžiai juos patikrinti prieš atliekant mokėjimą.

Ar galima pirkti bilietą vaikui, keliaujančiam be suaugusiųjų?
Norint išvengti papildomų rūesčių, prieš perkant bilietą vaikui, keliaujančiam be suaugusiųjų palydos,pasikonsultuoti kokių papildomų dokumentų reikia, norint įsigyti tokius bilietus su Baltic Travel Service kelionių ekspertais.
Įsigijau bilietą suaugusiam asmeniui. Ar galiu papildomai nupirkti bilietą internetu ir kūdikiui?
Kūdikiui bilietą reikėtų pirkti tuo pačiu metu kaip ir suaugusiam, tačiau jei interneto svetainėje jau nusipirkote bilietą suaugusiam asmeniui ir tik vėliau nusprendėte keliauti kartu su kūdikiu –nedelsiant skambinkite Baltic Travel Service telefonu +37065515932 arba e-paštu. [email protected] nuo pirmadienio iki penktadienio 08:00 – 21:00; nuo šeštadienio iki sekmadienio  10:00 – 21:00.

Ar perkant bilietus internetu vaikams taikomos nuolaidos?
Vaikams iki 2 metų skrydžio bilietui įprastai yra taikoma 90 % nuolaida, jeigu keliaujama be atskiros sėdimos vietos. Vaiko iki dviejų metų ir suaugusiojo bilietai rezervuojami kartu ir išspaussdinami kartu. Oro linijų bendrovės taiko skirtingas taisykles, todėl kiekvienu konkrečiu atveju rekomenduojame pasidomėti dėl nuolaidų vaikams.

Ar galiiu rezervuoti ir nupirkti skrydžio bilietą kitam asmeniui?
Taip, rezervaciją ar bilieto pirkimą galite atlikti ir už kitą asmenį. Rezervacijos metu turite suvesti teisingus kito asmens duomenis. Kontaktiniai duomenys naudojami tuomet, kai reikia informuoti keleivį (-ius) apie galimus skrydžio tvarkaraščio pakeitimus. Jeigu esate tik skrydžio bilietą perkantis asmuo, bet ne keleivis, prašytume įsitikinti, kad įrašėte ne savo, o keleivio kontaktinius duomenis ir kad jie yra teisingi. Tik tuomet galėsime pranešti svarbią informaciją apie pasikeitimus, jeigu tokių būtų. Atminkite, neteisingai suvesti duomenys gali sukelti nepageidaujamų problemų.

Ką daryti jeigu rezervacijos metu, duomenis įvedžiau klaidingai?
Jei rezervuodami bilietą ar pildydami duomenis registracijai į skrydį klaidingai įvedėte duomenis (pvz., vardą, pavardę ar kt.) ir dar nesate gavę įlaipinimo bilieto, kuo greičiau kreipkitės į Baltic Travel Service telefonu +37065515932 arba e-paštu. [email protected] nuo nuo pirmadienio iki penktadienio 08:00 – 21:00; nuo šeštadienio iki sekmadienio  10:00 – 21:00  ir mus informuokite. Jeigu įlaipinimo bilietą jau gavote, duomenys gali būti keičiami už oro linijų bendrovės nustatytą mokestį.

Kaip galiu sumokėti už bilietus?
Internete perkami bilietai apmokami naudojantis bankų internetinės bankininkystės sistemas. Pasirinkę banką ir įvedę savo identifikavimo kodą bei slaptažodžius, pamatysite pagal kelionės užsakymą suformuotą mokėjimo pavedimą, kurį reikės patvirtinti. Jeigu Jums patogiau, galite atsiskaityti ir mokėjimo kortelėmis (jei kortelę išdavęs bankas leidžia naudoti kortelę atsiskaitymams internetu).  

Ar galiu gauti sąskaitą-faktūrą, įsigijus bilietą internetu?
Taip, jei jūs įsigijote Baltic Travel Service priklausančiame internetiniame puslapyje.  Susisiekite su agentūros darbuotojais ir informuokite, kad jums reikalingi dokumentai.

Kada vėliausiai galiu atvykti į oro uostą?
Siekiant išvengti eilių ir laikantis aviacijos saugumo taisyklių, į oro uostą rekomenduojama atvykti ne vėliau kaip 2 valandos prieš skrydį.

Kur galiu sužinoti naujausią informaciją apie mano skrydį?
Informaciją apie skrydį galite sužinoti paskambinus į kelionių agentūrą, kurioje pirkti bilietai. Taip pat ją galite pasitikrinti (labai rekomenduotina) apsilankę  www.checkmytrip.com puslapyje.
Pastaba: ši paslauga teikiama tik bilietams, rezervuotiems naudojant Amadeus rezervacine sistema.

Ar būtina išankstinė rezervacija į skrydį?
Keleiviai, užsisakę bilietą iš anksto, turėtų pasitikrinti biliete nurodytą informaciją apie išvykimo ir grįžimo skrydžių datas, oro uostus bei laiką interneto svetainėje arba oro linijų bendrovių biuruose 24–72 valandas iki išvykimo. Jei registracijos laikas biliete nenurodytas, registruotis (check-in) reikia atvykti ne vėliau kaip prieš 45 minutes iki paskelbiamo išvykimo laiko. Jei Jūs keliaujate į turistinę kelionę su grupe, rekomenduojama atvykti registruotis prieš dvi valandas. Daugelis pigių skrydžių bendrovių neleidžia vėluoti nei minutės. Pasidomėkite oro linijų bendrovių registracijos į skrydį sąlygomis, kadangi jos gali skirtis.
Ryanair, Wizzair, Easyjet, Norwegian:
Po skrydžio apmokėjimo į jūsų el. paštą bus atsiųsta nuorodą registracijai į skrydį. Savo duomenis galite užpildyti Jums patogiu laiku. Registracija į skrydį atliekama automatiškai, įlaipinimo talonai (Boarding Pass) atsiunčiami elektroniniu paštu likus 2-6 dienoms iki skrydžio.

Įsigujus oro linijų bendrovių AirBaltic ir Estonian Air bilietus, išankstinė registracija yra būtina. Neatlikus išankstinės registracijos į skrydį, už šią paslaugą Jums reikės mokėto oro uoste.

AirBaltic. Registracija į skrydį internetu yra nemokama, ją galite atlikti likus 72 val. iki skrydžio.

Estonian Air. Registracija į skrydį internetu yra nemokama, ją galite atlikti nuo 36 val. iki 45 minučių iki skrydžio.

Kitos oro linijų bendrovės
Registracija į skrydį vykdoma oro uoste, nemokamai. Rekomenduojame atvykti į oro uostą ne vėliau, kaip 2 val. iki skrydžio.